hjärta,

Japp, ja ska försöka blogga så mycke som möjligt nu på sommarlovet.
Oh de känns så gött, sommarlovet börjar imorn ,
sen samhäll turism, Elinor med ju, sen dagis ;)
ojoj vi är allt bra vi =)


Då va det så att alla 9or skulle sova på skolgården så ja fixade tält till oss,
men sen skulle ingen sova där, så Elinor,Line,Jossan o jag sov i min trädgård (Y)
Emma va kvar till typ halv 12 då följde vi henne hem, sen snacka vi lite, o somnade.
Imorse vaknade vi vid typ 7, då gick Elinor o Line hem och fixade sig, men ja o Jossan fixade allt tillsammans,
för de var nämligen zederslundsdag idag, våran grupp skulle vara gladiatorer och jag hade inte fixat kläder,
så jag fick lite panik o hämta saker, men ja klarade mig .
Vi spelade brännboll och körde olika saker. Sjukt tråkigt,

Imorn äre ju skol avslutning, börjar typ 20 över 8, sen vet inte när det slutar.
Men efter iaf, så åker jag o Emma hem och fikar o sånt med familjerna,
sen vid 2 åker jag,Emma,Jossan,Elinor,Line,Milly,Aldijana och Morris till Liseberg,
eller aa det är inte bara vi, men aa, de är vi som åker mest o sånt där sen iaf.
Är på Liseberg till 23, och kommer hem 02.30.
Det ska bli fääääät kul! längtar som bara fan =D



I try to not think about you...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0