kärlek,

Japp nu sitter jag i sängen har nyss duschat.
Igår så gjorde ja inget tills Julia kom hit, as kul att träffa henne igen,
har saknat dig! vi gjorde inte sådär jätte mycke men iaf,
Och idag så ska ja snart fixa mig för ja och min kusin ska stå i kiosken på mossen.
typ från 11 - 16, det ska nog bli as kul =) sen ska jag o Julia kolla på Johanna o Elina som ska sjunga o så,
vet inte när det börjar för alla säger olika XD haha

Ja det är as skönt med sommarlov nu, men skolavslutningen var jobbig
alla tjejer + några killar grät. o asså de gick inte sluta,
usch allt, lämna vissa man har kännt hur länge som helst.
typ Elin o Ylva, vi har gått i samma klass sen 4:an o aa har varit hur nära vänner som helst.
o nu helt plötsligt så bara ska vi gå skiljda håll.
O Tora som ja umgicks med jätte mycke i 8:an asså det är hemskt.
men nu ska ja inte skriva mer så , då kommer ja börjar gråta igen,
Elinor,Line, jag o Jossan ska ju gå samma nu igen,(Y)
Elinor o jag har gått sen dagis, grymt.

Nu ska jag gå o fixa mig så ja hinner klart innan ja ska åka,
ha en bra dag
Puss Felle.



K Ä R L E K ,

Kommentarer
Postat av: Julia

ja, skit kul. har värkligen saknat dig!<3

2009-06-12 @ 10:28:24
URL: http://juliiafolkesson.blogg.se/
Postat av: elli

awsome, sen dagis till studenten (Y) :D

2009-06-14 @ 20:28:48
URL: http://popfjant.blogspot.com
Postat av: Elin

Oh, kommer sakna dig galet mycket!

2009-06-15 @ 15:37:37
URL: http://sjoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0