Love is just complicated!

Tjafan,
har hört att det har vart 27 grader ute idag, men ja vet inget om det eftersom jag vaknade halv fem (Y)
haha, pappa väckte mig när han kom hem från jobbet, japp jag är duktig
men iaf, jag och johanna ska nog bara åka o handla lite godis sen ska vi kolla på film,
får se om vi åker ut och träffa ngn, som vi har gjort de senaste 2 dagarna(Y)
Härligt att träffa alla gamla vänner, det är sjukt, ja har stått dom så nära o nu är de länge sen.
jaja. (Y)
jag har inte ögoninflammation längre, öronen är fortfarande lite lock i, men gör inte ont.
Bara lite hosta kvar.,så allt är på mycke bättre vägar!
Imorgon ska jag träffa Jossan, o de va länge sen!
det kommer nog bli as kul. ser fram emot dagarna nu =)
JIPPIE!

Puss:*


Jag trodde att de skulle bli annorlunda, men det är exakt samma sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0