21 mars 2009

Hellu



Gårdagen blev helt underbart bra=)
Älskar er tjejer,
även om ni vet det så säger ja det för ja vet hur det är att mista en vän...
aa, nog pratat om det....

Jag kom nyss innanför dörren, mamma och jag har vart ute och gått (Y)
Vi ska ju till Stockholm i augusti och sprina tjejmilen XD
mammas idéer är ju galna.

Men ikväll ska ja fira pappa och helena som har fyllt år.
Grattis grattis=)
Hela släkten kommer och Jossan ska med, (hon är van vid min släkt xD)

Nu ska jag äta,duscha och slänga på mig lite finare kläder och sen slappa ett tag.
Kanske prata med älskling lite med(A)

Pusspuss(K)

Kommentarer
Postat av: Johanna

My life would suck without you!<3, love you!

2009-03-21 @ 19:35:47
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0