6 Mars 2009

Okej jag suger på att uppdatera!(Y)

Veckan har gått ganska snabbt men igår jag vet inte va det va i skolan.
Jag ville hem mer än allt, orkade inte stanna men jag klarade igenom hela dagen.
Efter skolan åkte jag hem till Emma och städade lite sen kom Emmas mamma och pappa hem från Spanien.
Dom var bruna och fina=) De hade köpt godis o kläder till Emma o bara för jag hade vart där så fick jag en påse godis med=) Tackar man för!
Sen plockade jag ihop alla mina grejer och åkte hem men när jag kom fram så kom jag på datorn är kvar:O
Fick vända och hämta datorn och när jag kom hem så var Jossan hos mig, vi tog med mest lugnt och kollde på tv hela kvällen. Men allt är ju trevligt i Jossans närhet vet ni, man kan inte sluta skratta;)

Idag ska jag ta det lugnt tills Johanna kommer hem från Stockholm sen ska vi kolla på Melodifestivalen men kanske Emma med?;) Det kommer bli en trevlig dag med=)

Den 13-15(nästa helg) eller 20-22(nästnästa helg) så kommer älskling hit med=)
Älskar dig Anders<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0