You are the one!<3

YEY!!!
Jag byter rubrik ;)
Men aja, haft mycke o göra så inte blivit så mycke uppdatering;)

I fredags hade vi engelska nationella, det gick sådär=/
Efter skolan så gick jag hem och gjorde klart mitt so arbete,
sen vid halv 6 så hämtade jag upp älskling på tågstationen.
Vi lagade mat,åt,kollade film o mös på kvällen<3
På lördagen vaknade vi 7, häääääääääärligt!!!
Vi tog det bara lugnt tills halv 1 när vi fixade oss och gick till stan,
på stan så fikade vi med Jossan,Julia,Johanna och Ebba.<3
Gick runt lite på stan tills alla stack hem, så gick vi med hem.
Vid 8 kollade vi på melodifestivalen som älskling älskar sååå mycke ;)
Nemen sen kolla vi tv o mös.
Idag vaknade vi vid 10 typ och bara mös, och spelade gh, pluggade.
Vid halv 7 skulle han hem så vi åkte till stationen och lämnade honom,
Saknar honom redan!=(<3

Pusspuss(K)


You are really that one who makes me smile!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0