APU:n närmar sig(a)

Idag vaknade jag lite försent, mamma skjutsade mig o Jossan tilll bussen med:)
I skolan hade vi först redovisningar, ( vi hann inte ) sen Tyska, men Gitte är sjuk.
Jag gjorde mina rester:) och sen lunch,blev inte så mätt.
Historia, vilket innebär filmen Arn, sen Engelska, plugga till provet på fredag.
Sist men inte minst va det redovisningar igen.
Åkte hem till älskling efter skolan, va där i ca 2½ timma sen kom mamma o pappa o hämtade mig...
Vi mös och sen sov vi, fan va skoltrött jag är..
Ville verkligen inte hem:( när jag kom hem så pluggade jag engelska,
och har gjort tills nu, orkar inte mer nu.
David klarade uppkörningsprovet med:) heheh grattis(a)<3
Imorgon ska jag till skolan, sen efter åker ja till gymmet, sen PLUGG!!
Sen är det ju FREDAG!!!!
LÄNGTAR SÅ DET ÄR SJUKT!!!!(a)

ha det gött, jag saknar mycket folk nu:(<3

Kommentarer
Postat av: elinor

HAHAHAHAAA du gjorde<min dag!



"SEN VAR DET LUCH, BLEV INTE SÅ MÄTT!!!!!" hahhahahahaa

2009-11-29 @ 15:53:05
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0