blandat,

Idag vaknade jag hos min älskling och vi mös fram till jag skulle hem vid 14.10!
Nu är jag hemma och ska plugga lite matte och sen ska jag packa eftersom jag och Johanna ska träna,
vi är duktiga:D bodypump ;)
bildbomb nu:)


Det var trippelboll i skolan, vi va Sverigehuliganer,

Elinor och Line,

Sandra,

BECKIS!!!

Jossan,<3

och älsklingen,<3

det va alla bilder;)
kommer nog lite söta bilder från systemkameran senare;)
Nu ska jag plugga:D:D hahhha-.-

"har du några djur? förutom david?;)"
HAHAHA(a)


I'm holding you closer then most,
cause you are my heaven!<3


Kommentarer
Postat av: Victor

Vad är trippelboll?

2009-11-17 @ 19:02:22
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0