blogg.se är segt!

Jahaja, i fredags så kom älskling hit och vi va på östenssons med mamma, kollade idol med mamma, helt underbar kväll!
Sen gick David o jag in o kollade på I am Sam, usch hemst men underbar film, kom några tårar från oss båda(a)
Han sov hos mig med, undebarrrrrt!
Vid kanske halv 6 kom Johannabby och vi tre åt glass, vid halv 7? så åkte älskling hem:(
Johanna och jag va på McDonalds och träffade Emma, Sophia, Elin, Daniel och Martin, trevlans!
Vi kom hem ca 12 och somnade kanske 3 ?:) MYS!
Vaknade sent idag och åt frukost, pratade med Cicci och hennes dotter som var här:)
sen va vi och gymmade, vid 5 va vi där, skulle kört bodybalance men bytte till Box med Elinor och Line ist.
As jobbigt med kul:)
I torsdags skulle jag vara lite söt mot Jossan, så efter gymmet så drog jag och köpte Maränger, Chokladsås och glass:)
tog bussen hem och sen kom Jossan och blev överraskad, glad hoppas jag med:) Underbar brud det med<3

Nu sitter jag här och ska testa mina svarta byxor jag ska ha imorgon på Hamnkrogen,
APU:n börjar (y)
Får se arbetstiderna(a)

puss och kram Felle



Bby, jag har aldrig älskat någon såhär mycket förr!<333

Kommentarer
Postat av: David

Älskar dig mest(a)<3333333333

2009-12-01 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0