dåligt uppdaterat

Förlåt för att jag har blivit dålig på att uppdatera.
Skolan tar död på mig, kommer hem ca 5 sen är det på direkten plugga...
usch, men idag efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och det gick kanonbra:).
Efter det så åkte jag till hem Jossan, vi hämtade upp Emma, drog till McDonalds och åt kvällsmat.<3
As gött, sen åkte vi hem och nu har jag duschat precis.
Ska kolla film och somna:) mums!!!
Imorgon blir det kankse att träffa älskling, får se:)<3
på Fredag har jag engelska prov på 5 kapitel:O shiiiit, och imorgon har jag redovisning om gaybloggen(a)
Efter skolan på fredag fyfan va glad jag kommer vara, ingen skola på 6 veckor, underbart!
David kommer och sover hos mig på fredag, mys!<3
och på Lördag - Söndag så kommer Johannnie och sover hos mig, mys det med:)<3
Nästa helg ska jag kanske bada i Varamon:O sjukt, ja vet.
nu kommer lite söta bilder(a)<3


<3

Rädd ?;)

Tuff grapp (a)<3

Och lite blyg kanske?;)


Jag älskar dig för den du är älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0