David Wallman!<3

50 frågor om dig och din pojkvän

Du är tillsammans med? - David Wallman
Och varför det? - för att jag älskar honom
Har han fått något smeknamn av dig? - Davod,buskorven,plutti,Dav,älskling osv;)
När blev ni tillsammans? - 6 Juli 2009
Hur träffades ni? - Datan och Motalafestivalen
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - inte alls mycket
Hur gammal är han?- 18
Älskar du honom? - inte bara lite
Har du slagit honom? -ja:/
Har du roligt med honom?- inte bara lite
Skulle du kunnna bo med honom? - ja, köper du lägenhet?
Beskriv honom med tre ord? - bäst, finast , min
Har du gjort ett sugmärke på honom? - uhja
Hur länge tror du ni kommer tillsammans? - föralltid hoppas ja!<3
Får han dig att skratta? - alltid :$
Säg ETT ord hur du känner för honom? - kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - allt!

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - japp:$
Vad har han för ögonfärg? - blå typ
Vad är det finaste du fått av honom? - hans kärlek!<3
Har ni samma humor? - ibland
Planerar ni framtiden ihop? - lite smått
Skulle han bli en bra pappa? - ja!!
Vad gjorde ni senast ni träffades? - idag, mös(a)

Vad gör han när han inte är med dig? - spelar, vännerna
Är han svartsjuk på andra killar? - jo det tror ja
Har ni bråkat nångång? - inte riktigt
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - nej,
Skulle du kunna vara otrogen? - aldrig, varför när jag har den bästa?

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - nästan 2 veckor
Har ni samma åsikter om saker? - oftast
Vem håller i fjärrkontrollen? - jag:m hehe nej men båda
Går ni ut ofta? - ja ibland
Har ni samma musiksmak? - jadå
Är hans familj trevlig? - inte bara lite.
Är han romantisk? - ja(a)<3

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - haha jadå;)
Har han någon fobi? -  vet inte
Gillar han sport? - njae
Är han en djurvän? - hah aadå
Kan han sjunga? - han är bäst på det!!
spelar han nått instrument? - nej
Är han envis? - inte som jag
Tycker han om att resa? - jadå
vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - kittla mig(a)
Vad är det sötaste han sa sist? -  att han älskade mig!<3


You're my world!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0