Erik Grönwall - The show must go on

hehe, igår slutade man vid typ 13.40, åkte bussen hem, sen till biblioteket med Jossan:)<3
vi lånade varsin bok att läsa ut tills nästa fredag, vi ska ha en bokreccention i skolan då.
Sen åkte jag hem, David kom hit och vi åkte till Östenssons och handlade mat och sånt till kvällen.
David är klant så han hade glömt linsgrejerna hemma så vi tog bussen hem till honom och hämtade det.
Sen kom vi hem, mamma och pappa åkte till farbror och moster ;) vi började laga maten och kollade på idol.
Erik kommer lätt vinna idol! Han har nog aldrig varit så bra som han var igår:O efter "bidragen" så gick vi ner och bastade. Var klara till utröstningen, jag tyckte att eddie skulle åka men aja ;)
Vi gick in till mitt rum och mina föräldrar kom hem :) så gick jag och älskling ut och tog massa fina bilder ;)
ni ska få se några av dom snart:)  Sen gick vi in och sov typ, världens bästa är han ju!<3
Världens bästa 4 månaders-dag! älskar dig mer än allting David<3
Imorse vaknade jag bredvid världens underbaraste grabb!<3 vi låg och mös ett tag sen gick vi upp.
Och nyss så åkte han hem.. inte lika kul, men idag ska jag träffa Emma,Sofia och Sophia :)<3
as trevligt tycker jag :) geheheehehe vi ska se till att ha as kul :) ska gå till Emma när jag är klar:)
nu kommer dom söta bilderna(a)








Tack för en helt fantastisk dag älskling!<3
Jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig.
Enda sen den första dagen jag träffade dig så va jag förtrollad!
Och nu lever jag som i en dröm, att du är just min!
Jag skulle inte klara mig utan dig nu, för du är mitt liv!
Saknar dig så fort du inte är nära, vill se en framtid med dig,
för jag älskar dig mest! Du är den finaste pojken som existerar!<3

Kommentarer
Postat av: David

Saknar dig mest:(<3 Det blev bäst igår:D Du är finaste!! Älskar dig baby <3333

2009-11-07 @ 18:44:57
Postat av: Julia

grattis:)

2009-11-08 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0