livet

Igår mådde jag skit dåligt, förlåt alla! och påvägen hem fick mamma stanna på vägen osv. inte bra!
men jag mår bättre idag och så men var ändå hemma,
för jag skulle inte klara av att åka buss till örebro med skolan idag.
Men vid ca 1 va ja på stan o skulle till biblan men de hade inte min bok-.-
träffade på älsklingen på stan, underbart (a)<3
och nu ska jag snart åka till stan med Emma och ta en liten fika:)<3
Hehe, ska fixa mig lite men orkar inte, tar mjukisbyxorna för fan;D
Imorgon skulle jag ha tränat egentligen men det är ju så att Johanna har utveckligssamtal,
och jag ska träffa älskling imorgon, <3 Hehe har prov imorgon, o usch va jag hatar att plugga.
Jag har pluggat i typ massa timmar nu ju, usch, jag ska nog klara av det :)hehe
Jossan och jag måste ringa våran praktikplats och fixa vem som är våran handledare:) upps(a)


Jag älskar mitt liv, mina vänner, min familj och min underbara pojkvän<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0