skoooooooooooola

Igår var jag hos tandläkaren ska dit den 23 igen och den 2 december får jag min tandställng;)
Idag va jag på stan och fikade med Emma efter skolan  :* sen pluggade jag till svenska provet!
Imorgon har jag svenska prov, hoppas det går bra. sen ska jag träna med Johannnniiie:DD<3
FREDAGEN ÄR JU EFTER( HELLLLLLLLLLG ALLTSÅ!!) och denna fredag är inte som alla andra,
utan det är ju min och älsklings dag, 4 månader :)<3
så ska åka till älskling mysa som fan och ta massa bilder!
sover där till lördag, då kommer Staven och Johanna dit tror jag:) fett kul helg:)<33
har inte mycket att skriva om ;)
men bilder kan ni få, as söta sen fredags när älskling hade damp ;)




Haha han är ju för jävla fin den grabben :*<3
Nyvakna o så med;)<3
Nice får masssa bilder på lördag eller söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0