9 Crimes<3

Idag hade vi ingen engelska, så va med på sp09a klassens svenska.
fikade på stan sen åkte jag och tränade med min johannut.<3
vi tränade i 1,5 timma. det va as skönt, känns gött att vara igång med träningen igen.
Efter gymmet så drog vi till mig och bastade, länge sen.
sen kollade vi på tv med mina föräldrar, mysmys,
nu sitter jag här och ska nog snart sova:)
För imorgon efter skolan drar jag och tar 2 sprutor :'(
Under tiden så är david hos mig, sen ska vi mysa, eftersom det är våran 3 månaders dag imorgon(a)
Jag är så jävla kär i dig David Robert Wallman<3
Ha det bra, puss och kram


min finaste baby<3

Kommentarer
Postat av: johanna

grattis sötnos!

2009-10-06 @ 07:16:31
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis=)

2009-10-07 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0