biiiiiiiiiiiiio, älskling, massa smaskigt och cola.

kan det bli bättre? nej det tror jag inte :o<3

som sagt jag och älskling ska på bio, The Ugly Truth , jag har hört att den ska vara bra:)
Vi har varit och köpt biljetter, köpt godis och cola!
David ligger i min säng och vill att jag ska gå till honom, men bloggen måste ju uppdateras  (a)
Vi ska åka om ca 40 minuter, bion börjar 21.00 och efter det så ska vi till mcdonald och äta en liten glass,
sen är det mööörkt när vi ska hem, myssssss!

Igår vaknade jag hos älskling, sen åkte jag med Jossan till linköping och vi letade kläder.
jag hittade faktiskt en skjorta, ett par jeans och en mössa :D:D blev ganska happy efter det:)
Vid typ 17.40 så gick vi till sagateatern och kollade på High School Musical 3 teater, dom var riktigt duktiga :)
Sen åkte vi hem med Jossans föräldrar,
när jag kom hem så var det fullt med folk här, min bror hade nämligen fest-.-
Så jag orkade verkligen inte vara hemma med allt folk, sket i det jag var så jävla arg!
för min bror hade sagt att det inte skulle vara mycket folk alls, sen kommer jag hem och det är fullt,
ölburkar i mitt rum och allt, så jag åkte och mötte Sofia och Emma, vi drog till mcdonalds och käkade glass;)
Hon gjorde fel så jag fick 2 :o inte bra, jag åt bara 1, dom andra tog den :D
Sen när jag kom hem så hade alla åkt, jag ringde hem min bror och Emma ringde dit sin, så fick dom städa lite,
Imorse så vaknade jag av att min bror städade rent hela huset.
Älskling kom hit och nu ska vi snart iväg :)

Nu vet ni lite mer :):)
Ha det niceeeeeeeeeee ;)


Min David är den enda i mitt liv!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0