Kräftskiva <:o)


Igår va jag, Jossan och mamma i Linköping och köpte biljetter till High School Musical 3 teatern.
Som jag och Jossan ska gå på den 30/10 :)
Sen åkte vi hem, mamma och pappa åkte till Emma, så jag och Jossan lagade mat och kollade på idol.
Mitt i Idol så kom Emma hit :) Efter idol typ åkte Jossan hem, för hon har cup idag :) LYCKA TILL LSW!!:D
Men Emma var kvar till typ 1, när mamma och pappa kom hem, jag va helt död och somna på direkten.
Vaknade vid 10 idag, gick upp typ 10 i 11, så gick jag ner och duuschade och nu sitter jag här.
Klockan 1 ska jag hänga med Emma till Carlsund för att det är gymnasiemässa, och där är David,
så han hänger med mig hem efter, sen ikväll vid 5 ska vi på kräftskiva hos mina kusiner, det är typ lite släkt där.
Inatt sover älskling här med, as mysigt ju(a)<3
Jag har ju typ inga bilder, men kan lägga in 2 collage som inte är så bra gjorda men aa, :D
Nu vet ni lite om min helg :)
TJARRRÅ


älskling, du är min värld<3


ni får mig att le även när jag inte är på humör!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0