Pluggvecka

Igår hade vi svenska prov, idag skulle vi haft tyska "prov" men Gitte hade glömt det(a)!
Imorgon har vi redovisning och engelska, torsdag ingenting och fredag matteprov och broshyren klar!
asså så mycket nu innan lovet.
På fredag slutar jag 11.50 hoppas att vi hinner med bussen och är i stan 12.10.
ska klippa mig på fredag, och sen hänga med älskling hem, och efter så ska vi till Niklas o Robert.
Där Sussi och Bobban är ? ;)
jaja, det blir nice, och så söndag sover älskling hos mig, sen på måndag kväll med.
eftersom att måndag drar vi till Örebro tidigt o kommer hem sent. MYYYS!
längtar till fredag!!
Just nu sitter jag och pluggar lite, och lyssnar på musik.
Jag slutade typ halv 3 idag så gick jag och Line till Johannas prao, där även Linus fanns.
Sen gick Line,jag och Johanna och pumpade på gymmet.
torsdag blir det vattengympa. myyyyyys!


onödigt inlägg men aja, när jag har klippt mig kommer det mer bilder på hur det blev.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag joinar er på torsdag :)

2009-10-21 @ 16:44:42
URL: http://elinsouth.devote.se
Postat av: David

Första gången du inte har en liten text under om mig(a)<3

2009-10-21 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0