Robin - Another lover's gone

Japp, är kär i låten:O<3
och nu är typ allt i skolan klart, bara matteprovet på fredag, inte så jobbigt:D:D
På fredag blir det att träffa älskling,Sussi,Niklas,Robert o Bobban ;) niice
lördag vet inte än. söndag sover älskling här tills måndag,då blir det upp tidigt med tåget till Örebro!
åker hem sent på kvällen, så älskling sover här tills tisdag med<3
sen tisdag ska jag träffa Jossan, Elin Sjölin och Ylva. det va inte igår:O
onsdag - torsdag sover jag, Jossan och Emma hos Julia<3
sen på torsdag så ska jag träffa  Jossan,Elinor,Line och Amanda tror jag:)
Fredag åker jag och Jossan till Linköping och kollar på High school musical 3 teater, mysmys!
Lördag och söndagen där efter blir nog att bara chilla, träffa älskling kanske(a)<3
så underbart mysigt kommer allting att bli. men fullt lov som ni ser! ALLA som läser

Idag så hade vi redovisning o den gick skit, vill ändra allt som gick fel, va på skratthumör.
och slutade tidigare, imorgon slutar vi 5 i 4 och fredag 11.50 så jävla underbart(a)<3
nu äre gött med lov snart:D:D ha det nice,


Jag mår så jävla underbart och det är du som får mig att må så bra(a)<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha låten är dålig felle :(

2009-10-22 @ 09:38:27
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: Julia

<3

2009-10-23 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0