sitter hos älskling,<3

Igår kom älskling till mig när jag klippte mig, det va mysigt!
Jossan och älskling satt och väntade på mig,
sen blev jag klar och vi gick hem till mig.
Jossan cyklade hem och vi köpte godis och tog ut tågbiljetterna till Örebro.
Sen myste vi till idol med min mamma och pappa.=)<3
Efter idol åkte han hem och jag har tråkigt, fick reda på massa skit, aja det gick bra.=)<3
Hoppas att allt löser sig med "er".
Imorse vaknade jag av att pluttedav ringde mig sen vid kvart över 1 kom älskling och hans pappa och hämtade mig med bilen. TackTack=)<3
Nu sitter han och äter medan jag sitter här och skriver.
har väl inte mycket mer att skriva, idag blir det mys, jag sover hos älskling inatt och han hos mig imorgon tills tisdag, eftersom vi åker tidigt på måndag o kommer hem sent. perfekt!<3
Lovet är fullproppat, har ingen dag ledig typ:O:O


Jag älskar dig mer än allting David Wallman<3
Jag har inte råd att förlora dig!<3

Kommentarer
Postat av: David

Ja det vart megamassamyyyys:D Älskar dig mest av allt!!! <3333

2009-10-25 @ 12:40:03
Postat av: David

Ja det vart megamassamyyyys:D Älskar dig mest av allt!!! <3333

2009-10-25 @ 12:40:46
Postat av: jossan

grattis gumman, verkligen glad för din skulL! :) <3

2009-10-25 @ 15:17:52
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0