Skitdag,

Imorse fixade jag mig inte alls, orkade inte.
Tog skoltröjan och ett par slappabyxor, blött och lockigt hår.
så har min dag sett ut, så nu har jag ont i örat med..
håller nog på att bli sjuk igen, usch.
Nu ska jag börja plugga, har typ prov imorgon,
så kommer alla dagar fram till lovet se ut.
Och måndagen på lovet ( den 26 ) så åker jag och älskling tåg till Örebro,
så är vi där hela dagen, vi ska till gustavsviksbadet, as mysigt kommer det bli.
Biljetterna är bokade och klara. Det kommer bli bäst eftersom det är med min älskling(a)<3
Orkar inte mer i skolan, vill ha lovet nu.
Och jag längtar till Julafton, så jävla underbart.
Jahapp, jag är hungrig!!
så det får bli allt för nu,

ja så får man se ut xD
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0