Space Cowbow - Falling down.

kommer aldrig på någon rubrik, tar bara låten jag lyssnar på.

Igår åkte Johanna vid 12 typ, Emma sa att hon skulle komma 3 men kom 6 ;D
segaste bruden<3 sen cyklade vi lite.
Åkte hem till mig och kollade på tv, tills hon snodde min dator-.-
elakt, men vid typ halv 10 så åkte hon:/
Pratade lite med älskling, så underbart att höra din röst igen!<3
saknar halvt ihjäl mig!<3
iaf så nu måste jag fixa mig, ska vara hos Jossan om 55 minuter :)
så drar vi till skolan och gör svenska prov (a) USCH!!
men aja, ha det gött.
Ni kan få några fina bilder på min sötnos!<3





Jag älskar dig mer än allting!<33

Kommentarer
Postat av: David

Man ser ju att jag är sjuk på översta bilden :D <3

2009-10-20 @ 12:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0