test, snodde av Johanna(a)<3

ALLMÄNT
Namn: Felicia Håkansson
Längd: ca 1,61
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: inte bara lite(a)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nepppp!!!<3
Tänker du på självmord: Nej aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: haha, jag vet inte?
Vilket shampoo använder du: det som finns hemma.
Vilken parfym använder du: olika;D
Vad är du rädd för: ensamhet och spindlar
Gillar du att tvätta: nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: älskar är ordet :$

SENASTE
Film du hyrde: minns inte, David som valde(a)
Film du köpte: köper inte
Låten du lyssnade på: Damien Rice - 9 Crimes
Låten du hade på hjärnan: 9 Crimes? ;)
Låten du laddade ner: minns inte:O
Personen du ringde: Lisa <3
TV program du tittade på: Everwood
Personen du tänkte på: David och Johanna<3
Bok du läste: Rör vid mig ;D
Personen du fick mail av: vet inte
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: Amanda Svensson ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår;)
Gången du pussade någon? Söndags :'(
Gången du var full? aldrig varit :D
Gången du grät? typ i måndags.

FAVORIT
Mat: det finns mycket!:O
Låt: massa!
Sak att göra: träffa vänner och min älskling(a)
Sport: fotboll!!
Dryck: COLA<3
Kläder: slapppppt
Film: massa!
Bil: jadu? ;)

ANTAL
Gånger du varit kär: asså typ 3, men bara 1 som varit äkta!<3
Gånger ditt hjärta brustit: 1 eller 2.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hahah ingen aning?:O
Ärr du har på kroppe: 3 tror jag(a)

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Sovit, tv, plugg, dator, telefon
Var det kul: nepp
Hur tidigt stiger du upp: typ halv 7 om det är skola
Gillar du att slåss: neej:O eller skojslåss är kul:D
Vad ska du göra ikväll: plugga, sova
Är du seriös: inte jämt, men ibland:)
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Andra Avenyn!!

MER ÖVRIGT
Salt eller socker: SALT oftast;D
Gillar du ketchup: sådär
Är du glad nu: japp:D:D,
Var du glad igår: NEJ!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jaharå
Vad dansar du till: Musik;D
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: sjukt fint!
Kan du sjunga: nepp. men älskar det(a)
Mer värt än guld: Mina vänner, min David, släkt!<3
Spaghetti eller makaroner: makaroner!!
Ett land jag helst vill besöka: Hawaii, men vill typ överallt:O
Ska bli skoj: LOVET!<3
Ska inte bli skoj: Alla prov!
Sparar till: inget just nu
Väntar på: att sova!
Pålägg som gäller: smör och köttbullar
Dagens dryck: mjölk

Jag älskar David, bara så att alla vet!<3

OCH ALLA SUGER PÅ ATT KOMENTERA!! speciellt du David;D(a)<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjuv

2009-10-15 @ 22:18:33
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0