För johannas skull ;D

Haha, jag känner att jag inte är brapå att skriva här,
men jag har ju allt annat o göra :O

I fredags till lördags så sov älskling hos mig, fyfan va underbar du är!
det va mysigt som alltid, och på Lördagen så kom Johanna hit.
Så vi tre kollade på film, "No reservations" den är ju så gullig!
men iaf, sen åkte David hem och jag o Johanna gjorde la inte så mycket.
Sen sov hon hos mig,
Imorse vaknade vi och tog det lugnt till typ 3, så drog vi och solade
sen gick till gymmet, och där körde vi Vattengympa, så nu har jag tråkigt.
Men det värsta är att älskling inte får sova här inatt för det är skola imorgon:(
usch hatar det!!!!!!</3
Men jaja, sånt man får leva med, hihi,
Imorgon så börjar man 13.15, och slutar 16.35
måste hinna med 16.40 bussen, för isåfall så åker jag till David o myser imorgon:)<3
annars så skiter ja i det:( orkar inte vänta i 1 timme på bussen:O
men i helgen sover jag hos min älskade david med, vi ska vara hundvakter till hans hundar(a)
as härligt, dom är så söta:D

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0