fredag nu tack!

Nollnings veckan har varit bra en sålänge;)
Idag va jag hemma från skolan för mitt huvud hade damp..
så jag har bara kollat på datan och läst idag:)
Igår va jag i skolan, vi fick 2 gympa pass med 3orna på rasten, usch o fy.
och efter skolan mötte jag David och vi åkte hem till honom,
skulle ta bussen 22.10 hem, men dom sa att busskortet slutar funka klockan 7,
jag ska gå o klaga så fort jag kan för skolan sa att det va dygnet runt.
Imorgon ska klassen vara i motala, kul kul.
efter skolan så kommer älskling hit tror jag,
mys som alltid. fyfan va jag älskar dig !<3

Jag skriver typ aldrig här, orkar inte. börjar bli trist eftersom man aldrig får komentarer.
Jag vet att min blogg mest handlar om david,
men man skriver ju sina tankar och det är david jag tänker på;)


Allting känns så perfekt med dig och jag känner mig trygg.
I din famn, det är där jag vill vara hela tiden,
jag hoppas verkligen på en framtid med dig.
Du är den finaste pojken jag någonsin har träffat!
Du är bäst, jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig, vart har du tagit vägen?<3



(jag kommenterar)

2009-09-11 @ 07:05:38
URL: http://johannnaforsberg.blogg.se/
Postat av: patricia

aw, så söta! <3

2009-09-13 @ 10:39:47
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0