Hellu

Tja, nu är det så att David kommer hit snart:), fett med mys!!<3
Idag kanske några från min klass ska till Motala så då ska vi prata lite med dom,
ja men igår hade jag en trevlig kväll, Jossan och jag åkte till mig efter skolan.
kom hem typ 4- halv 5 pga att vi missade 20 i 3 bussen med 10 meter..
fick vänta i 1 timma, men ja vi gick och köpte cola och gick lite.
Vi kom hem och gjorde inget, vi åkte till stan och tog ut pengar sen träffade vi Tizzy,
pratade lite, sen drog vi hem och köpte pizza och kollade på Idol.
efter idol åkte vi och träffade min saknade Johannut!
så aa Tack för dagen Jossan<3:)

TACK JOHANA FÖR KOMENTAREN;D DU ÄR DEN ENDA SOM KOMENTERAR!:O
älskar dig,<3


Nu ska jag fixa mig innan älskling kommer hit:)<3
du är den som får mig att le!<3

Kommentarer
Postat av: patricia

fett mys och träffa dig, var sjukt längesen.

borde ta och vara någon dag :)<3

2009-09-13 @ 17:44:24
URL: http://linneapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0