ny dag, nya möjligheter.

Vi började klockan 13.15 idag, och då hade vi matte, bara plugg till provet,
sen va engelskan inställd så jag, Jossan, Amanda och Elin hade svenska med Sp09a
så slapp vi ha svenska efter :D
så vi slutade typ halv 4 ist för halv 5,
Efter skolan så mötte jag älskling i stan och vi åkte hem till honom.
Han och Niklas bestämde sig för att gymma så jag kollade på,
sen gick vi och åt pizza, david bjöd. gulllllll<3
Vi åkte hem och kollade på idol och mös.
tog 22.10 bussen hem, och det va första gången mitt busskort inte krånglade på vägen hem :D
Mamma hämtade mig i stan.
Imorgon blir det skolan, slutar typ halv 3 :D:D:D
as nice ju , (a)
Sen ska jag gymma med Johanniiie tror jag =)


Jag va ju på vättern runt resa med skolan,
då stannade vi i gränna.
Då va jag och Line snälla flickvänner och köpte polkagrishjärtan(a)
till våra kära pojkar ;)
heheh, jaja. det va en härlig resa det!! :) bara lite kallt :O


Med dig så kan ingenting bli fel, du är felfri!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0