saknar massa folk!

Hejsan, Igår va jag hemma från skolan för i torsdags på matten fick jag typ cpryck eller ngt, började nysa o blev förkyld på typ 1 minut:O
men jag gick till gymmet iaf, fixade kortet o tränade, så har träningsvärk idag(a)
Igår låg jag o sov mesta dels:) mådde ganska bra på kvällen. och idag vaknade jag o kände mig frisk =D
så David kommer hit , han har ju varit o mönstrat :)
får se om vi åker o kollar på fotboll kanske, om han vill (a)
Vi ska vara ute så han inte blir för sjuk av mitt rum  hihihihixD
jag är på bushumör, o jag saknar mina vänner!
länge sen jag träffade många av dom :( ska se till o träffa alla snart <3:)
På torsdag till fredag ska jag åka vätternrunt med klassen, nice :D
o på fredag sover nog David här, o lördag tror ja Johanna sover här:D
nu har jag inget mer att skriva än

TACK PATRICIA LINDER, MÅR REDAN BÄTTRE FÖR DITT INLÄGG(a)<3



i'll allways love you, my love<3

Kommentarer
Postat av: patricia

haha aw, älskar dig sötnos :D<3

2009-09-19 @ 13:08:11
URL: http://linneapatricia.blogg.se/
Postat av: David

Saknar dig massa älskling:(<33

2009-09-20 @ 18:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0