Utan dig så har jag inget kvar,<3

Tja nu äre så att jag är depp men borde vara as glad:O
Det är nämligen så att jag inte ska till skolan imorgon
och studiedag på torsdag ochg fredag! FETTTT NICE =D
Men jag saknar mig älskling, jag tror att han kommer hit på torsdag,
fyfan va mysigt, och jag sover hos honom fredag - söndag.
På fredag kväll kommer hans vänner dit med men det blir kul:)
sen sover jag o en kompis till honom där =)
Lördag - Söndag så ska vi vara hundvakter(a) niiiice=)

Imorgon ska jag till tandläkaren vid 15.00 och kolla lite.
ska till special tandvården den 23/11, rädd för tandställningen.
Jaja, det går nog bra, men aa sen imorgon kväll ska jag till hallen,
det är ju draget så får bli det för engångsskull ;)
hehe, jahapp, nu ska jag kolla på andra avenyn och frysa...

Godnattt alla bloggläsare (K)


Mitt hjärta kan inte slå utan dig,
6 Juli 2009, jag kommer aldrig sluta älska dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0