hemma igen ;)

Kom hem från Ulricehamn igår:), TREVLIG RESA KAN JAG LOVA:D<3
men hade fullt upp hela kvällen så kunde inte skriva(a)
Först så kom älskling hit och vi mös, sen fixade jag mig för vi skulle ut o träffa Johanna!<3
Vi gick till donken sen till hamnen o sen tog vi en buss o åkte runt flera varv:)
Det va en super trevlig kväll :D<3
Sen när älskling o jag kommer hem så säger Johanna att hon har tappat sitt bankomatkort
men att någon hade hittat det o skrivit på facebook ;)
Så älskling o jag kollade film sen sov:D

Idag vet i fan va vi ska göra;) kolla på en jacka iaf(a)
Sen får vi se om vi drar hem till älskling eller om vi stannar här ;D
för jag ska ju upp tidigt imgn o kolla mina knän:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0