I hope!

Nu sitter jag hos älskling, 
medan han är ute och byter däck på bilen(a)
Idag va jag hos läkaren ;D
Efter dom känt på mina knän o inte kommit fram till något,
då fick jag ta blodprover för ledsjukdom osv.
jag såg blodet spruta.. usch,
blev yr när jag gick ut därifrån, gick in till toan,
svimmade i typ 20 sekunder sen svettades jag som fan,
men när jag kom ut så blev det bättre, så jag åkte till älskling,
han sov fortfarande men fick öppna dörren så la vi oss igen(a)
Sov fram till typ 12 eller 1 :)
Kollade film till typ 4, sen dator, o handlade.
Ikväll blir det att kolla talang och solsidan :D:D
Säsongsavslutning på solsidan:( det är as kul(a)!
Sover här med, får se om jag åker hem imorgon:D<3

Längtar till sommaren!!!!!!
as gött att kolla ut nu o se solen, vi kanske ska ut o gå sen (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0