jag vet att du vet att jag vet att du vet.

känner att min blogg har blivit tråkig,
så nu har jag startat en ny lite smått:)
Men ingen får veta:D:D

Kan berätta lite kort om min helg!

I fredags så var jag i skolan, åkte hem
älskling kom till mig,
åkte o handlade sen drog till Johanna o Lisa:)<3
Hade en mysig kväll i Vadstena,
Vi grillade,pratade, mös!
Elinor, Line, Johanna, Lisa o David. TACK(a)<3
Älskling sov hos mig med<3!

Lördag: Vi vaknade, åt frukost, åkte hem till älskling, åt lunch, fixade oss.
Sen på kvällen så drog vi till hans kusiner för den ena fyllde år, grattis grattis;)
Åt mat, drack, pratade, hade riktigt mysigt.
Jag, älskling och Fanny (älsklings lillasyster) åkte tidigare för vi va as trötta.
Kollade film o mös, efter halva filmen så somnade vi :)

Idag: Vaknade vid lunch typ, åt, mös sen åkte jag hem.
När jag kom hem så drog jag till BK o träffade Emma, Fia och Linnea.
Trevlans, sen på kvällen så grillade vi med massa folk.
tack för en bra kväll:):):):)


Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0