just the way it is.

Nu ligger jag här i min säng o kan inte sova!
Längtar efter min älskling, vill inte sova ensam.
Imorgon börjar skolan igen, usch!!
jag orkar inte med skolan, men bara 31 dagar kvar,
och under den tiden så ska vi iväg till sthm o lite:)
Jag ska stå ut :)

Idag vaknade jag o Emma vid halv 1, satt vid datan,
gick ut på balkongen till solen o pratade:)
Johanna kom vid 6, så åkte hon o jag o solade:)
skulle till Emma efter, men hon orkade inte gå så aa.
Jag gick ut o gick ensam ist, 5 km, faan så duktig jag känner mig:)
Ska försöka att gå varje söndag, samma runda :)

Solen var framme förut idag, o det kändes underbart!
Hoppas att det fortsätter såhär nu!!


saknar dig älskling,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0