lite kul ;D

Har du:
Någon som förstår dig? Japp!
Någon som du saknar? Ja!
Någon som du hatar? Nedå
Vem kramade dig senast? Älskling
Vem pussade dig senast? Älskling
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Älskliiiing
Vem var du hemma hos senast? Måste ha vart älsk
Har du några kärleksproblem? nejnej!
Har du pratat med någon idag? Jahadå:D
Har du gråtit idag? Ja..
Har du skrattat idag? Jaa:D
Jag:
Är singel? Nejjjj
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? Om det är musik på
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha aldrig xD
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske jaa!
Har du:
piercingar? Nej
Syskon? Bror
Jobb? Nepp
För många vänner? Kan aldrig bli för många!
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? Japp
Bra självförtroende? haha nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Varje dag!
Varit kär? Ja, det är jag nu
Gjort något olagligt? Ja, fan olagligt att gå mot rött ju xD
Somnat i skolan? Nära på
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Aldrig;D
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej men nära på
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Japp
Smugit ut utan lov? Nejdå
En hemlighet som ingen annan vet? Tror ja inte,
Sovit en hel dag? nästan xD
Somnat gråtande? Ja
Blivit generad inför folk? Klart
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japp
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Japp
Haft ett förhållande i under en månad? Ja, eller menar dom mer ? xD
Färgat ditt hår svart? har det nu :)
Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarn!
Ska du göra i helgen? Stockholm med bästa mamma!<3
Har du för kläder på dig? Linne och bh, byxor,trosor
Gjorde du igår? Va med folk, åkte runt;D
Ska du göra i sommar? Ha det underbart!
Åt du senast? Fiskgratäng med potatismos:)
Har du för mobil? nokia!!
Vad köpte du senast? Mackor
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?Usch, vet itne:o
Vem/vilka:
Slog du senast? David tror ja(a)
Fick du sms från senast? David<3
Skulle du kunna göra allt för? Mina bästa<3
Kan du lita på mest? Mina bästa<3
Vet mest om dig? tror det är Mamma eller Emma:)<3
Sov du tillsammans med senast? Älskling<3
Allmänt:
Har du pussat en groda? nepp
Kan du hjula? Nej:(
Biter du på naglarna? tyvärr
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka o göra massa kul:D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej men vill ;)
Har du sjungit inför publik? ja, med klassen(a)
Är du hungrig? nejdå
Är du blyg? Ibland
Har du:
Någon som förstår dig? Japp!
Någon som du saknar? Ja!
Någon som du hatar? Nedå
Vem kramade dig senast? Älskling
Vem pussade dig senast? Älskling
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Älskliiiing
Vem var du hemma hos senast? Måste ha vart älsk
Har du några kärleksproblem? nejnej!
Har du pratat med någon idag? Jahadå:D
Har du gråtit idag? isf varför? Ja.. bråk
Har du skrattat idag? Jaa:D
Jag:
Är singel? Nejjjj
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? Om det är musik på
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha aldrig xD
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske jaa!
Har du:
piercingar? Nej
Syskon? Bror
Jobb? Nepp
Haft sex? Japp
För många vänner? Kan aldrig bli för många!
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? Japp
Bra självförtroende? haha nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Varje dag!
Varit kär? Ja, det är jag nu
Gjort något olagligt? Ja, fan olagligt att gå mot rött ju xD
Somnat i skolan? Nära på
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Aldrig;D
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej men nära på
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Japp
Smugit ut utan lov? Nejdå
En hemlighet som ingen annan vet? Tror ja inte,
Sovit en hel dag? nästan xD
Somnat gråtande? Ja
Blivit generad inför folk? Klart
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japp
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Japp
Haft ett förhållande i under en månad? Ja, eller menar dom mer ? xD
Färgat ditt hår svart? har det nu :)
Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarn!
Ska du göra i helgen? Stockholm med bästa mamma!<3
Har du för kläder på dig? Linne och bh, byxor,trosor
Gjorde du igår? Va med folk, åkte runt;D
Ska du göra i sommar? Ha det underbart!
Åt du senast? Fiskgratäng med potatismos:)
Har du för mobil? nokia!!
Vad köpte du senast? Mackor
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Usch, vet itne:o
Vem/vilka:
Slog du senast? David tror ja(a)
Fick du sms från senast? David<3
Skulle du kunna göra allt för? Mina bästa<3
Kan du lita på mest? Mina bästa<3
Vet mest om dig? tror det är Mamma:)<3
Sov du tillsammans med senast? Älskling<3
Hade du sex med senast? Älskkii<3

Allmänt:
Har du pussat en groda? nepp
Kan du hjula? Nej:(
Biter du på naglarna? tyvärr
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka o göra massa kul:D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej men vill ;)
Har du sjungit inför publik? ja, med klassen(a)
Är du hungrig? nejdå
Är du blyg? Ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0