Lycka

Dagen har varit den bästa på länge:)
Börjar med att tyska läraren var sjuk, ganska slappt ;)
Sen matte, vilket just nu är ganska okej,
sen redovisning, det gick bra tror ja.
Lunch, 
Börja bygga en resebyrå med min grupp:)
Åker hem,
Älskling kom till mig, mös
vi åkte ut o åkte rollerblades, men för mycket grus ;) 
Gick en promenad i linne, fattar ni:o!!!
Satte oss på väster o pratade :)
gick hem, kollade film, åt, film, sen åkte älsklingen.
JAG ÄLSKAR SOLEN!
man blir glad och man kan hitta på saker som gör att dagen blir bättre:)
Tack för en underbar dag älskling:)<3

Imorgon ska jag ta bussen till skolan 11.15, sovmorgonnnnnnn:D
Sen bygga på resebyrån, nationellt engelska muntligt prov... usch...
Slutar 4, sen plugga ... 

Ha det gött pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0