Du får mig att le som ingen annan,<3

Ligger här i min säng och ska sova nu!
Har valt ut låt till filmen (a)
det börjar närma sig slutet och alla får se den snart:)

Imorgon ska jag klippa mig kort:o
läääskigt(a) men aja, Jossan hänger med och blir nog bra(a)
Fredag så kommer älskling hit för att sova här med!
ULLARED I HELGEN! heheh:D<3

Har knappt något att säga(a)
haha,
Idag har jag varit i skolan,
vid 10 så hade alla från Motala panik, för bussarna kanske skulle sluta gå hem!
Men det blev bra! Mötte Emma på McDonalds och åt lite :)
götttt!, sen hem till mig och mös, sen åkte hon hem och jag dog av tristhet:o
men aja,  Ha det gött!


benjamin är mysig!<3
kramar om honom varje natt,
(som inte älskling sover här<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0