Du har mitt hjärta i dina händer!<3

blogg.se hade damp förut, fyfan hatar det!!!

Sitter och slår in älsklings alla hjärtansdag present(a)
hihi för att han inte ska se det imorgon,
Köpte en tröja idag, mys! ska ha den imorgon med tights, KALLT!
Älskling kommer hit och sover här imorgon, åker tidigt på lördag till Ullared!<3

Hade 2,5 timmars lunch idag, så va det vegmat i skolan idag,
så alla drog o köpte eget, jag och Jossan köpte Kycklingcurrymacka, cola och lite choklad!
Gick till Lisa och Johanna och åt, spelade kort och pratade!<3
Efter skolan så gick jag o Jossan på stan tills jag skulle klippa mig,
tyckte faktiskt att det blev bra!, ska lägga in bild senare, ska bara fixa lite.

Kollar på made in sweden, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0