Du och jag,<3

Åkte till skolan som vanligt,
sen innan lunch kände jag att nej, det är som förra ggn jag hade problem med magen.
Så ringde pappa och han hämtade mig, åkte hem och somnade.
Vaknade och sen sov jag ut ett tag. gick upp, tog på mig och åt macka.
Nu mår jag bättre och sitter o pluggar till provet,
Imorgon ska jag till älskling efter skolan:)<3
Vi ska plugga lite och mysa, älskar att vara i din närhet,<3

Fick nyss en ny termos av mamma ;)
As bra, behövde verkligen det nu när vi ska åka skidor och så.


Du vet att du kan prata med mig, och jag kommer alltid att lyssna!
Ditt liv har inte varit lätt på något sätt, hoppas att det vänder och går helt toppen snart,
men när du mår som sämst så ska jag stötta dig upp igen.
Blir arg på den/dom som inte tänker på hur mycket dom sårar nära o kära pga småsaker.
jag älskar dig, och du vet vem du är!<33

Kommentarer
Postat av: emmmmmaaaaa

du är bäst, tack för alla gånger du funnits.

du har verkligen hållt mig i handen,

och hjälpt mig att gå när jag haft de som svårast.

jag älskar dig, du får mig att le<3

2010-02-09 @ 18:17:03
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0