Emma är feeeeeeeg!

Emma har gjort dikten men vågar inte lägga in den på sin blogg,
för hon tkr inte den blev bra, :S
älskar dig emma!<3


Du kan inte krossa mitt hjärta,
för det är redan krossat.
Det ligger i tusen bitar,
överallt & hursomhelst.
Men när jag försöker fixa det,
så förstörs det igen..
Samma sprickor,
& alltid en bit som fattas.
Du tog den ifrån mig,
det var jag inte beredd på.
Men jag lät det vara,
för den biten var som gjord för dig.
Ville ge dig allt jag hade,
men visste att jag inte kunde satsa "all in".
Ja, ett krossat hjärta..
ett hjärta som har svårt att älska igen.
Svårt att lita på folk,
rädd att dom ska sno en till bit av mig,
och aldrig lämna tillbaka den.
Vill inte gå sönder mer.

Kommentarer
Postat av: emmmaaa "BloggarN" lidberggggg dåva

haha, ameh jag är inte feg :(

men den blev inte så bra.. Puss älskar dig<3

2010-02-16 @ 20:51:11
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0