I need your love tonight!<3

hejhej,
det var ett tag sen xD
har inte orkat eller haft tid.
och kommer försöka att skriva på onsdag kväll innan jag åker,

Alla ♥-dag idag, denna underbara dag har spenderats med älskling,
vi mös tills vi gick ut med hundarna o hans föräldrar, kolla Avatar, duschade, mös sen kom pappa och hämtade mig ;)
Har vart hos älskling hela helgen, kollade på bio igår, sen hem till bby igen,
sen hade tråkigt så vi åkte runt med bilen ganska länge, o pratade massa<3:)


har en stor jävla svenska uppgift att göra, som ska vara inne på torsdag,
men jag måste ju skicka den på onsdag..
Hoppas att älskii sover här på onsdag,
kommer sakna honom när jag är borta,
men fan va jag längtar, orkar inte vänta 1 vecka på värmen.. ;)
Emma o jag ska stekkkkkkkkka o träffa Jossan ska vi med :D<3
Hehe, aja


Finaste pojken:*

Sexiiii!(a)<3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0