5 Januari idarå,

Tja, det har inte blivit mycket bloggande för jag har nämligen suttit bänkad i sporthallen i 6 dagar nu.
Det är så jävla kul att kolla på den där fotbollscupen,
hehe det tycker då inte min älskling är lika kul men han har varit med 2 av dagarna:)
De andra dagarna har jag varit där med mina vänner:D
Idag var det finalerna, vaknade med älskling vid 9 och jag fixade mig,
han gick upp halv 10 och va sur för jag tvingade upp honom(a)
Åkte dit så vi va där 20 över 10 :), satt där till lunch då vi åkte till rimini,
sen fick vi sitta i en trapp i några timmar, såg semifinaler+ finalerna på sittplatser;)
Vi åkte hem efter finalen, fick skjutsa några av min brors kompisar med och Jossan:D
När vi skjutsat hem dom så drog vi till donken och körde drive in:en, jag pratade;) hah
sen blev det segt med fönsterrutan, så älskling åkte hem:(
men nu är han påväg tillbaka igen för han klarade det ju :D

Imorgon vid 2 ska vi till hans farmor som fyller år :) (aldrig träffat henne, lite nervös)
Sen ska jag på stan med Emma och älskling ska hem o plugga:D
Alla börjar på torsdag men vi börjar på måndag:D
Imorgon är det även den 6 Januari, vilket innebär ett halvår med världens finaste!
Hehe, älskar dig David!<3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0