Don't walk away,

Ligger i sängen och kollar på Wallander,
Tänker på hur tråkig min blogg är xD
Idag åkte jag, älskling, hans syster, robert o niklas till Maxi,
för att leta pulka, men alla va slut och alla blev sura:(
Älskling och jag åkte och åt pizza med, MUMS!

Nu är det bokat inför nästa helg!
Ullared med David,mamma och kanske Annie:)<3
Sover över där med, hihi, längtaaaaaa!

2 prov nu i veckan, engelska och matte:(
fan jag orkar inte skolan.
Jag är sjuk men ska till skolan och stå ut,
är as trött jjust nu, men vill kolla klart på wallander.

I Torsdags så var det tjejkväll med halva klassen,
mysigt, TACK!<3



Saknar det håret,
funderar på att klippa så?
KOLLA bara på håret,
jag var fjortis(a)

Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: connyyy

klippprej :D

2010-02-01 @ 20:41:19
Postat av: David

Klipp så du gumman(a) sötast<3 Du är en söt fjortis:D<3

2010-02-03 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0