från bästa till värsta dagen!

Skolan va helt okej,
fick reda på två grupparbeten, ena va ja med Johanna,Line ,Lisa och Jessica(som slutar nu:()
Och andra kom ja o Lisa i ett:D
hehe,
Sen efter skolan, väntade jag,Jossan,Emma,Julia och Elinor på Johanna som jag skulle på stan med;)
Hon hittade en tröja o trosor, asfint:)<3
Sen gick jag hem, och David kom till mig,
mysigt, kollade på film sen kom Jossan,Julia och Emma,
träffade dom utanför mitt hus, Tjejer ni är mitt allt. Jag vill verkligen inte att det ska vara slutet,
jag älskar er mer än allt, seriöst jag förstår mitt misstag och lovar att bli bättre, jag vill verkligen inte förlora dom vännerna som jag typ har känt hela mitt liv, NI ÄR BÄST!<3

Sen gick ja in, pratade /grät med David, sen åkte han hem vid 9,
pratade/ grät med mamma och aa nu känns allt deppigt,
Ska inte gå in på ngt mer på bloggen,
men jag ska försöka och ger fan inte upp!

puss&kram


</3 krossad

Kommentarer
Postat av: connyyy

de kommer bli bra

2010-01-13 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0