haha borde sova, men

hade tråkigt, NU SKA JAG SOVA!!! GODNATT

Har du:

kissat utomhus: Japp
badat naken: Ja:$
haft sex: hehe ja :$
testat droger: Aldrig
druckit alkohol: lite!
snusat: Nej
rökt: Nej
barn: Nej
syskon: 1 bror
piercingar: öronen
tatueringar: Nej, inte än
skolkat: Nej
rymt hemifrån: När ja va liten ;D
en pojk/flickvän: Ja, den bästa<3
åkt polisbil: Nej
blivit slagen av en kille: haha, på skoj aa;)
blivit slagen av en tjej: samma som över:D


Är du:

hungrig: Nej,
trött: Njae
ledsen: nej
glad: lite
arg: nej
deprimerad: nej
kåt:haha  nej;D
uttråkad: ja
pigg: nej
svensk: Ja
kär: som fan!
rik: Nej
pank: Nej
vänster/högerhänt: Höger
player: Nepp


Hur:

sover du: På sidan, helst med älskling bredvid<3
är du som person: Fråga inte mig ;D
många har du varit tillsammans med: 3 TYP!
många timmar sov du inatt: 8 h
tycker du en perfekt kväll ser ut: Med mina vänner och min älskling!


Vad:

äter du helst: en chilada!<3
dricker du helst: Cola!
får dig glad: Vännerna, David och Familjen!<3
får dig arg: sviken osv
grät du över senast: Dåligt självförtroende, ingen fattar utan David nu!<3
fick dig att skratta senast: minns inte xD
gör du nu: Ska sova;D
lyssnar du på nu: Heaven - Erik Grönwall!<3
har du gjort idag: Myst med Älskling!


Vem:

kysste du senast: David
kramade du senast: David
fick dig att må bra senast: En massa!<3
hade du sex med senast: älsklingen!<3
ringde dig senast: Mamma
smsade dig senast: älsklingen!<3
festade du med senast: Haha festar inte;D
är din bästa vän: åh, det är 4 st!<3
hatar du som mest: Att vakna ensam och va tvungen att gå upp!:o
saknar du: Många!<3
har lärt dig mest "vettiga saker att veta": Mamma tror jag!
betyder mest för dig: Min Familj, Mina vänner och Min älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0