I hope that you'll always love me

ChaCha bloggen, höhö
Jag är ju cool(H).... not, eller lite föresten,
nu ska ja sluta snacka med mig själv:D

Hahah kul, men aa
Idag vaknade jag vid 1, vid kanske halv 4 kom Jossan till mig:)<3
Vi pluggade, hehe gjorde 4 tal xD ville göra mer, men hade inte gått igenom det i skolan,
och stod inte ngt om det, så sket i det:(
Vi åkte till McDonalds vid halv 7, va där till halv 8,
vi åt cheeseburgare o glass:D
sen när vi kom hem kollade vi på Avatar filmen,
ca en halvtimma kvar så åkte Jossan hem, hon verkade inte gilla filmen ;)
haha, Imorgon kanske Jossan o jag drar till Hamnkrogen och kollar om det är ngn god lunch,
Sen när älskling slutar skolan så åker jag med honom hem och sover även där<3
Åh mysigt ska det bli, får se vad vi ska göra, kan inte blogga imorgon,
för älskling har ingen dator hemma nu, hehe :D<3

puss&kram

Jag vill aldrig vara utan dig David, du är mitt allt!<3

Kommentarer
Postat av: connyyy

du äter alltid på donken och du är coooooolat :d

2010-01-09 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0