Nothing can take you away from me!

Igår när älskling kom tillbaka så fixade vi oss, kollade på Prom Night,
sen sov vi, vaknade ca 12 idag, skönt att sova ut:)
klockan 2 så va vi hos älsklings farmor och firade henne:)
jätte kul att träffa henne, hon va jätte snäll:)
Davids kusin, 2 kusinbarn och faster va där, jätte trevliga!
Vi va där till ca halv 5, då hämtade vi upp Emma och åkte till mig,
älskling åkte hem på direkten:(<3
Men Emma och jag hade kul, :D Hon åkte ca halv 10:(<3
Det var även min och älsklings halvårsdag, mys! älskar dig som aldrig förr!<3
Imorgon(idag) kommer Jossan hit när vi är vakna;) så ska vi plugga lite matte,
Sen stannar hon här hela dagen hoppas jag:)
Fredag kanske älskling sover här<3!:)
Söndag gymma med Johanna vid 1-2 sen hem till mig, basta o sen chilla hela dagen:)
Många börjar skolan idag(imorgon) med(Y) haha men vi början måndag:D
Men jag vill verkligen inte tillbaka dit, usch helvete,
och vi har en stor engelska uppgift att göra, har inte börjat och man ska skriva om vad man vill o snacka i 2 min tror ja det var;) USCH! hatar engelska!!!!!
APU- uppgiften är inte klar än heller:( måste fixa det:(
Aja nu ska jag sova, eller snacka klart med Bästisen och med Robert med:)
hahahaha;) GODNATT!!

Puss&Kram




Nothing can change what you mean to me,
Your all that i want,
When i'm with you it's like heaven!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0