Stay with me forever!<3

Tja,
skolan idag va kul faktiskt,
idrotten var rolig, brukar hata det:o
Efter skolan så åkte jag hem o duschade,
sen mötte jag alla flickorna(a)<3
Vi gick till resturangen Njuta,
det va as gött!!!
Åt och sen åkte till bowlingen!:)
Spelade i 2 timmar, fyfan jag förlorade:( somm vanlig(a)
aja, kul som fan är det!!

Imorgon är jag ledig, så ska sova ut lite,
vid typ 1 möter jag älskling i stan, går på stan sen Barnmorskan o fixa nya p-piller.
Åker hem till mig o packar sen åker till älskii!<3
sover även där, så lördag ska vi upp ganska tidigt och åka till Tibro,
fixa allting i hans systers förra lägenhet:), blir bra!
På kvällen sen blir det kanske att följa med på något 40års kalas med älskling!:)<3

Söndag hoppas på träning,
får se hur mycket jag bloggar;)

Hoppas det blir ullared nästa helg, LÄNGTAR!!
och bara 21 dagar kvar(imorgon) till AMADORES!!!(a)

GODNATT!


Mysig cambild innan jag somnar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0