about...

Tjenare.

Har sovit hos älsklingen i 2 nätter nu, mysigast!
Igår kollade vi på Eclipse med hans familj, as bra:)
(förlåt emma för att jag kollade på den innan dig;))
hehe iaf, idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Blåser ju som faen, men senare sen ska jag iaf fixa lite med hans present:D
hehe, inget att skriva om liksom, jobbigt att skriva när det är fint väder ute,
(vilket det ABSOLUT är nu xD) 
dålig bortförklaring men, säg va jag ska skriva om (a)

puss!

nu kom pojken min in o sa : vi kan fiska idag:D as glad, så tror att de blir något sånt;)

Kommentarer
Postat av: emma

nä, jag kommer aldrig kunna förlåta dig (U)

2010-07-01 @ 15:43:52
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0