dance

Tjenare!
Nu har jag typ massor att säga!
Jag kom precis tillbaka från apoteket,
där jag va gullig o köpte halstabletter till min sjuking!
hehe!

och jag är grymt arg på z-parken!
de har sagt att jag ska ha min praktik där.
och tror ni inte att min lärare ringer nyss o säger:
Birgitta från z-parkens camping ringde nyss och sa att de inte får tag på vaktmästaren så du och Josefin kan inte ha eran praktik där. 
så jag är aaaaaaaarg! Jossan är på gotland och jag ska bort sen med typ.
bra jobbat!
så nu ska jag och Jossan antagligen vara på vätterviksbadet.
bra ställe men jobbigt att ta bussen dit hela tiden med. :/
aja blir väl bra.
Ska smsa min lärare typ senare och säga att jag o Jossan vill vara där.
så jag måste ringa till Vätterviksbadet antagligen.

BAJS Z-PARKEN!!!!

aja, Ikväll kommer Emma och Johanna hit,
så ska vi 4 göra någonting kul :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0