days

Har inte uppdaterat så bra,
men igår hade jag o älsklingen 1 år som ni vet,
och idag har jag varit i vadstena.
Har inte haft tid. men kan berätta lite om dagarna:)

Igår så kom älskling till mig vid 4 med en ros i handen(a)
Satte den i vatten, sen fick han min present.
Han öppnade det och kollade igenom halva, sen grät han så han inte kunde kolla klart,
snutten är så jävla gullig:), sen va han jätte glad o så(a)
Vi kollade på en ängels tålamod och mös,
Vid klockan 6 var vi på "Hamnkrogen" som vi hade bokat bord på :)
Vi åt och älskling va gullig o betalade(a),
sen gick vi över till "Två små hus" och köpte en banana split som vi delade på.
MUMS!
Åkte hem till mig och jag kunde inte vara stilla, så vi hämtade upp badkläder och robert,
drog till Svartell och badade lite, sen lämnade vi av robert igen och åkte hem till mig.
Kollade på Into the blue 2, den va inte så bra.
Sen la vi oss o sov:)<3
kunde inte ha haft en bättre 1 årsdag med min älskling, det var perfekt!<3

Idag vaknade vi vid typ 10 eller något;)
Vi kollade på en ängels tålamod och slappade,
vid typ 1 så lagade vi lite mat,( pommes, beanesie sås och vitlöksbröd.)
as gött! sen åkte plutten hem och jag drog till Emma,
Vi satt hos Emma tills 5, då åkte vi till Julia och sen köpte fika;)
Vid typ 6 åkte vi till Vadstena och hade det as mysigt!
Vi åt popcorn, chokladboll, bananer och pizza:)
träffade även brolle;) haha.

Aja ni får bilder imorgon:) nu ska jag sova, ska upp o jobba imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0